fredag 19. februar 2010

Bloggens jomfrutur

Forelesning i RLE-didaktikk i dag - og med en historie som urokråke på ungdomsskolen kjenner jeg at marken kryper i rompa og at kjedsomheten skrider innover meg. I skrivende stund lærer vi om IKT i RLE-undervisninga, og læreren forklarer oss oppglødd at vi kan legge inn filmer fra youtube i ppt-presentasjoner. Jøss - det visste jeg ikke....

Det er noe helt eget å sitte på bakerste benk å være ukonsentrert besserwisser - det er som balsam for sjelen for en lærer som vanligvis bedriver tiden sin med å prøve å holde bakerste benk under kontroll ;-).

4 kommentarer:

  1. Hahaha, synes jeg ser deg. Pass på å ikke sovne, det gjorde en som gikk på ppu med meg :knegg:

    SvarSlett
  2. :O har du fått pult da? ;o)

    SvarSlett
  3. Javisst har jeg fått pult ;-)

    SvarSlett
  4. Kos deg videre på bakerste benk:-)

    SvarSlett